Elegancka stylizacja na karnawał

Okres karnawałowy to czas nietuzinkowych kreacji, mieniących się dodatków i szalonych makijaży. Wybierając się na karnawałową imprezę z reguły stawiamy na wyróżniające się sukienki. Ja dzisiaj postanowiłam pokazać Wam nieco inną wersję stylizacji na tą okazję. Moja propozycja jest bardziej elegancka i sprawdzi się nie tylko podczas imprezy, ale i podczas spotkania ze znajomymi czy rodziną. Tym razem postawiłam na przepiękny szary kombinezon, klasyczny czarny żakiet i eleganckie szpilki. Dodatkowo dobrałam srebrny naszyjnik z wisiorkiem i kabaretki. Całość moim zdanie wygląda bardzo stylowo. Jestem bardzo ciekawa czy Wam spodoba się taka propozycja na okres karnawałowy. Napiszcie w komentarzach co sądzicie. Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami i życzę udanego wieczoru.  
Żakiet - Bonprix
Kombinezon - Mohito 
Rajstopy - Answear
Buty - CCC
Naszyjnik -  Bonprix

Do następnego!

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde