Blanc Al-Rehab - EtnoSpa

Odkąd pamiętam arabskie perfumy kojarzyły mi się głównie z zapachem kadzidła. Moje uprzedzenia powodowały niechęć ich kupna i zawsze obchodziłam je "szerokim łukiem". Bardzo się myliłam. Po zapoznaniu się z kolejnym zapachem, jestem ich fanką. Teraz już wiem, że w arabskich perfumach najważniejsza jest trwałość i mocny aromat...
Blanc Al-Rehab to perfumy dla kobiet i mężczyzn. Perfumy zawierają takie składniki, jak cytrusy i białe piżmo. Biel - już nazwa sugeruje w jakich kręgach porusza się. Blanc: delikatny, ogórkowozielony armat przepleciono nutami ozonowymi, trawą morską, jednak by zachować trwałość zapachu, skropiono armat żywicą bursztynową. Cudownie świeży, zwiewny, czysty aromat odpowiedni na ciepła porę roku. Wyjątkowy ukłon w stronę europejskich nosów, pozwala bez przeszkód rozpocząć podróż po świecie zapachów arabskich osobom, które wahają się nad pierwszym zakupem. Oryginalne arabskie perfumy Al-Rehab to 6 ml czystej esencji zapachu,  bazy, z której produkowane są tzw. "oryginalne" francuskie perfumy znanych firm! Perfumy nie zawierają alkoholu, dzięki czemu ich intensywny zapach utrzymuje się na skórze bardzo długo. Pełnia aromatu uwalnia się pod wpływem ciepła po roztarciu na skórze. Jedno muśnięcie pozwala uzyskać naprawdę wyrazisty i długotrwały efekt – zapach, który utrzymuje się nawet do 48 godzin.
Już drugi raz mam styczność z arabskimi perfumami Al-Rehab. Za pierwszym razem, odważyłam się i wybrałam zapach czekolady z nutką wanilii. Ich aromat był tak silny, że utrzymywał się przez cały dzień, a nawet następny. Tym razem wybrałam coś "uniwersalnego". Perfum Blanc Al-Rehab, jest prawdopodobnie przeznaczony dla kobiet i mężczyzn. Ja absolutnie z tym się nie zgodzę. Zapach jest mocny i idealnie sprawdzi się dla Panów, dlatego też dałam go w prezencie mojemu mężowi. A więc, dzisiaj wypowiadam się troszkę w jego imieniu. 
Perfum mieści się w małym flakoniku z roll-onem, a jego konsystencja jest oleista. Wydaje mi się, że nie jest to wersja, która podoba się Panom. Jest zdecydowanie mało praktyczna (gdyby zawartość przelano do atomizera, całość zdecydowanie wyglądała by bardziej "męsko"). Jednakże zapach i długotrwały efekt przebiją wszystko. W produkcie dość mocno wyczuwalne są cytrusy, które nadają świeżości i delikatności. Aromat ten doskonale sprawdza się w ciepłe, letnie dni. Oleista konsystencja sprawia że, zapach utrzymuje się na ciele przez cały dzień. 
Znacie perfumy? Dajcie znać w komentarzach.

Do następnego! 
Copyright © 2014 Dyed Blonde , Blogger