Black backpack

Słońce od rana nas rozpieszcza. W takie dni, uśmiech sam pojawia się na twarzy. Też tak macie? Chyba wszyscy mamy już dość tych zimnych, ponurych i przytłaczających dni. W tym roku zima pokazała na co ją stać. Miejmy nadzieję, że te straszne mrozy już nie powrócą! 
Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw, który według mnie idealnie sprawdzi się na małą wycieczkę. Wygodna sukienka z prążkowanej dzianiny i buty na grubym obcasie. Do całości dobrałam czarne dodatki - choker i mały plecak. Kiedyś pisałam, że nie lubię torebek (zawsze mi przeszkadzają), dlatego plecak jest dla mnie doskonałym rozwiązaniem (damskie plecaki możecie znaleźć: tutaj). Jest to modny dodatek, który świetnie współgra z codziennymi stylizacjami: do pracy, szkoły, na przejażdżkę rowerową czy wycieczkę. Modne i praktyczne rozwiązanie, zdecydowanie w moim guście. Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę słonecznych dni :)  
Sukienka - Sinsay 
Buty - ??? 
 Plecak - Supergalanteria 
Choker -  Trendsgal
Bransoletka - Apart 

Do następnego!

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde