Jogurt do ciała od E-Fiore

Jogurt do ciała? Dla mnie zupełna nowość...

Nie lubię miodu (ile ja to już razy złościłam się na tatę, że każe mi go pić) Zazwyczaj kończyło się na tym, że go po prostu wylewałam, ale o tym ciii...). Pewnie znajdą się tu zwolennicy i będą mnie pouczać o właściwościach zdrowotnych miodu. Jednak i tak nie przekonacie mnie i nie wmówicie, że jest dobry. Więc nawet nie próbujcie.
Po mimo tej niechęci postanowiłam wypróbować jogurt do ciała o zapachu miodu i mleka. Chyba przekonały mnie do tego, jego właściwości regeneracyjne i wartości odżywcze dla ciała... 
Jogurt do ciała Miód i Mleko, E-Fiore, cena: 28 zł

INFORMACJE OD PRODUCENTA
Wyjątkowy jogurt do ciała MIÓD i MLEKO, lekki i słodki, pozostawia ciało jedwabiście gładkie.

Słodki, delikatny zapach miodu i mleka sprawi, że poczujesz się wyjątkowo. Ten kremowy jogurt, dzięki bogatej kompozycji swoich, naturalnych składników, łatwo się wchłania i zapewnia stałe nawilżenie wszystkim typom skóry. Zawiera naturalne, zmiękczające skórę proteiny jogurtowe oraz kwas hialuronowy, które pozostawiają skórę miękką i jedwabiście gładką. Receptura produktu została oparta na naturalnych masłach i olejkach.
Organiczny olej ze słodkich migdałów zmiękcza i satynowo wygładza skórę.
Organiczny olej z awokado ma działanie przeciwzapalne, głęboko nawilża, a także wspaniale zmiękcza i wygładza skórę.
Pantenol działa przeciw starzeniu się skóry, idealnie regeneruje ją i nawilża, chroniąc jednocześnie przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym. Działa leczniczo i skutecznie łagodzi skutki podrażnień i oparzeń słonecznych.
Aloes długotrwale wygładza, zmiękcza i wzmacnia skórę oraz głęboko nawilża i odżywia skórę suchą i przesuszoną w wyniku warunków środowiskowych.
Proteiny mleka, znane od czasów starożytnych ze swoich uzdrawiających właściwości, doskonale zmiękczają, nawilżają i wygładzają skórę, nawet w miejscach problematycznych, takich jak łokcie i kolana. Mają też głębokie działanie regeneracyjne, odżywcze i wzmacniające i poprawiają elastyczność skóry. Chronią przed przesuszeniem i podrażnieniami.
Miód regeneruje i utrzymuje młody wygląd skóry, uelastycznia.
Krem obłędnie, miodowo-mlecznie pachnie, relaksuje aromatem wszystkie zmysły, dobrze się wchłania, nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Idealny po depilacji, opalaniu czy kąpieli w basenie.

MOJA OPINIA
Jogurt zapakowany jest w wygodnym plastikowym pudełeczku z wieczkiem. Ma bardzo ładną delikatną etykietę, dzięki czemu kosmetyk idealnie nadaje się na prezent. Konsystencja porównywalna do jogurtu naturalnego, chociaż gęstsza. Szybko się wchłania, nie pozostawiając mokrych plam na ciele. Zapach - miód i mleko. Niestety nie jest to mój gust jednak, przy dłuższym stosowaniu może się do niego przyzwyczaję. Skóra po zastosowaniu wygląda zdecydowanie na zdrowszą, zregenerowaną, nawilżoną i jest przede wszystkim miła w dotyku. Jestem zadowolona z działania, a także wydajności jogurtu.

Sposób użycia: Jogurt należy nanieść na czystą, suchą skórę, najlepiej wieczorem po kąpieli. Delikatnie wmasować.
Kupisz go: tutaj 
Ciekawa jestem, czy któraś z Was stosowała już jogurt do ciała od E-fiore. Dajcie znać czy przypadł Wam do gustu.

Do następnego!

Komentarze

INSTAGRAM @dyedblonde